Job offers


30.01.2019

Customer Service Advisor


Twoje umiejętności

  • Sprawdzimy czy prezentujesz bardzo dobrą znajomością języka francuskiego lub niemieckiego
  • Wymagamy od kandydatów przynajmniej dobrej znajomości angielskiego
  • Liczy się łatwość komunikacji i nastawienie na rozwiązywanie problemów klientów
  • Ważna jest umiejętność pracy z zespołem oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
  • Dobrze, jeśli cechuje Cię biegłość w poruszaniu się w środowisku komputerowym
  • Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia, ale otwartość na nową wiedzę, wyszkolimy i przygotujemy Cię do pracy.

Twoje obowiązki

Będziesz odpowiadać na pytania klientów dotyczące prostych zagadnień związanych z użytkowaniem komputerów – zrobisz to telefonicznie lub e-mailowo na podstawie przygotowanych przez nas rozwiązań. Będziesz obsługiwać tylko połączenia przychodzące, bez konieczności dzwonienia do klientów samodzielnie. W przypadku bardziej zaawansowanych zapytań będziesz współpracować z zespołem specjalistów IT, którzy pomagają poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi problemami.

Lokalizacja

Początkowo będziesz pracować w biurze tymczasowym w Lublinie, a od drugiej połowy roku w nowoczesnym biurze stałym w Lublinie.

 

Dowiedz się więcej